پودمان:RandomContentImprovementItems
توضیحات این پودمان میتواند در پودمان:RandomContentImprovementItems/توضیحات قرار گیرد.
local p = {}
function createItem(colorModifier, iconModifier, catName, subText)
local s1 = '<div class="content-improvement-item ' .. colorModifier .. ' ' .. iconModifier .. '">'
local s2 = '[[:رده:' .. catName .. '|<span><span class="content-improvement-item__number">'
local s3 = mw.getLanguage('vi'):formatNum(mw.site.stats.pagesInCategory(catName, pages))
local s4 = '</span> مورد</span> <span>' .. subText .. '</span>]]</div>'
return s1 .. s2 .. s3 .. s4
end
local data = {
createItem('-color-blue', '-icon-editUndo', 'اصطلاحات قرآنی', 'اصطلاحات قرآنی'),
createItem('-color-green', '-icon-tableMergeCells', 'اصطلاحات حدیثی', 'اصطلاحات حدیثی'),
createItem('-color-blue', '-icon-searchCaseSensitive', 'اصطلاحات کلامی', 'اصطلاحات کلامی'),
createItem('-color-red', '-icon-alert', 'اصطلاحات فقهی', 'اصطلاحات فقهی'),
-- createItem('-color-blue', '-icon-tag', 'مذاهب اسلامی', 'مذاهب اسلامی'),
createItem('-color-red', '-icon-language', 'خلفای اسلامی', 'خلفای اسلامی'),
createItem('-color-green', '-icon-link', 'کشورهای اسلامی', 'کشورهای اسلامی'),
createItem('-color-red', '-icon-reference', 'میراث اسلامی', 'میراث اسلامی'),
createItem('-color-blue', '-icon-eye', 'امپراتوریهای مسلمان', 'امپراتوریهای مسلمان'),
createItem('-color-green', '-icon-history', 'تقویم اسلامی', 'تقویم اسلامی'),
createItem('-color-gray', '-icon-code', 'زیارتگاهها', 'زیارتگاهها'),
createItem('-color-blue', '-icon-help', 'آرامگاهها', 'آرامگاهها'),
createItem('-color-green', '-icon-halfBright', 'مسجدها', 'مسجدها'),
createItem('-color-blue', '-icon-add', 'مکانهای مقدس اسلامی', 'مکانهای مقدس اسلامی'),
-- createItem('-color-green', '-icon-articleSearch', 'کتابها', 'کتابها'),
createItem('-color-blue', '-icon-block', 'پادشاهان مسلمان', 'پادشاهان مسلمان')
}
function p.main(frame)
local result = ""
local dataShuffled = FYShuffle(data)
for i = 1, 9, 1 do
result = result .. dataShuffled[i]
end
return result
end
-- Source: https://stackoverflow.com/questions/35572435/how-do-you-do-the-fisher-yates-shuffle-in-lua
function FYShuffle(tInput)
math.randomseed(os.time())
local tReturn = {}
for i = #tInput, 1, -1 do
local j = math.random(i)
tInput[i], tInput[j] = tInput[j], tInput[i]
table.insert(tReturn, tInput[i])
end
return tReturn
end
return p